Nuffnang Code

Sunday, February 5, 2017

SANTORINI GREECE tunggu aku datang

Setiap orang ada impian kan. nak pergi Santorini , Greece one of impian aku. doakan aku. walau aku pon tak pasti berapa lama lagi.

mungkin impian tu ambil masa sikit. sebab aku harap sangat boleh pergi dengan lelaki yang paling aku nak and sayang sangat sekarang.



dengan keadaan hidup aku yang agak down. aku memang no idea. orang yang aku sayang pon memang tak sihat. tak tahu bila akan recovery. kalau dia sihat pon aku tak pasti lagi dia akan tetap pilih aku ke tak.

tapi. kalau impian ni jadi nyata. aku memang nak ke turki and stay d turki. sebab makanan di turki lagi senang nak cari yang halal.

aku dah pernah cakap dengan dia pasal impian ni. tapi aku cuma kata nak ke Turki la. sebab bagi aku pon turki and greece dari segi look building memang nampak sama. romantic view dia. Ya Allah aku memang nak sangat.

someday,,

*credit to google for the pict


No comments:

Post a Comment