Nuffnang Code

Thursday, August 11, 2016

Being Me

aku tak tahu nak mula kan dari mana. mungkin aku cepat jatuh cinta. atau aku takut keseorangan.
tapi aku seolah pilih dia untuk gantikan tempat ex aku. walau aku tahu dia tak ada feeling dekat aku. walau aku rasa aku ta tahu nak buat apa untuk bg dia ada feelin.

kadang2 aku rasa sakit hati sendiri. bila dia ta respone mcm yang aku expect. aku ta tahu aku ego , atau aku tak suka kalah. tapi aku tahu aku nak semuanya smooth mcm yang aku rasa.

first, for the 26 years old. aku single. ya. kadang2 aku rasa ok single kadang2 aku rasa sunyi. dan aku rasa itu normal kan.

aku rasa aku kenal diri aku. ya. aku dah fall in luuv dekat dia. tak pasti banyak mana. tapi aku control diri aku dr terus fall in dengan begitu banyak. aku pilih untuk neutral. aku pilih untuk kawal. aku pilih utk fikir apa yang aku tak suka tentang dia. supaya rasa tu tak meleret2, aku ta nak kisah, aku ta nak sakit hati. aku cuma nak jaga hati aku dari mengharap dia ada feelin.

aku tahu dia ta senang jatuh cinta, mungkin aku ta cukup impress utk dia. mungkin belum lg masa. hmmmm. ntah la. macam aku cakap aku ta nak kisah pon. aku cuma nak jaga hati aku.

aku ta nak fkir dia ada siapa dalam hati, aku ta nak fkir apa dia buat kalau dia ta contact aku.

tapi aku da buat semacam decision. aku nak ubah rasa dia.

aku macam nak janji dengan diri aku. buat dia rasa cinta tu smpai dia faham.

No comments:

Post a Comment