Nuffnang Code

Thursday, March 24, 2016

Cerita hati

Salam. Maaf. Noni betul2 tak tahu nak lepaskan rasa ni dekat mana lagi kalau bukan dekat blog. Memang cukup tak terluah dekat member.

Ya dan malu nak cerita dan meminta pada Allah tolong kuatkan hati ni .
Tapi terima kasih kerana bagi jalan iaitu menulis. Menulis memang membahagiakan untuk noni.

Rasanya sebulan juga hati ni betul2 dah tawar tahap kronik. Walau dia mati2 janji dan pujuk.  Ya noni mengaku semacam memberi peluang dan ruang. rasa nak buang dia jauh2 tapi walau ada 1001 alasan pon noni belum tentu mampu.

Ya. Mungkin memang dia JODOH tu. Tapi ya Allah tapi kenapa hati ni masih tawar.

Tapi rasa nak tersenyum juga bila minta pntunjuk . Tak mimpi langsung. Memang lena. Memang neutral gila. Rasa macam ehh tak akan aku ta mimpi apa2 langsung.. aku ni tak fkir pe menda ke? ;*))

Allah tahu hati dan emosi memang buntu jawapan..

Noni yakin. Walau jalan sedikit sukar, tp kali ni dengan izin Allah apa pun jawapan tak akan ada lagi yang terluka. Itu noni yakin dan pasti.

Sebab itu yang noni minta. Minta bahagiakan dia ..

No comments:

Post a Comment