Nuffnang Code

Thursday, September 3, 2015

Fenomena Manusia Aneh Version 3.0

Hi. serious noni penat lately. n buzy. tu yang ta ada masa nk update. 

bermula la episode stress sedunia. bila noni nk niaga. noni ni baru la nak bjinak2. jadi banyak yang tak tahu. 

bila da masuk baru la noni tahu kemain susah nak carik supplier. menanes saya awaaaaa. 

yang paling menanes bila kau search kat google nak cari info tu la yang paling menghampakan.

selain tu. rasa macam shitzz dengan manusia yang kepala RM memanjang. tahu la kau pon meniaga. tak senang nak cari supplier macam aku. tp kalau dah tahu kau tu cuma seller bukan supplier tak payah membodohkan diri hashtag kemain supplier / pemborong kejadah

da tahu kau tu ta jual borong dan bukannyaa pembekal. yang kau gedik menaip bagai tu dah kenapa. 

jangan bodoh sangat plzzzz. letih la macam ni. nak hadap manusia tak percaya rezeki Allah. aku kalau tahu kat mana nak cari bagai supplier best2 ni aku bg je tahu kat orang yang nak tahu. FOC.

orang nak niaga kau nak niaga. nak niaga pandai keluar kan hadis 9/10 rezeki ada dlm perniagaan.

tp kedekut nak share apa yang kau ada. setakat info supplier tu ta ada nya rezeki kau Allah lupa dan terbagi orang lain.

sorry. aku bengang. walau aku tahu susa nak cari supplier dan carik makan. tp cuba la sekali sekala munasabah diri, aku rasa kalau orang modal besar2 dia ta akan kisah kot nak sharing info dan tolong orang. tp kadang2 yang baru nak naik ni yang kedekut konon kau bsusa2 merangkak. macam la orang lain terus terbang. ni belum aku masuk bab ilmu belajar / ilmu bbloging .

cbe la kau bayangkan kete kau rosak kau ta ada duit nak betulkn dan kau tanya orang kat mana bengkel yang murah tp orang jawab kt kau cari lah sendiri aku nak cari yang murah pun ta dpt. atau kau tanya orang ada kerja tak dan orang jawab kau cari lah sendiri aku nak caik kerja dulu pon susa2 gak.

harap maklum. jangan jadi DAJAL nak monopoli dunia. papai

No comments:

Post a Comment