Nuffnang Code

Tuesday, August 20, 2013

K.I.T.A

Salam. Saat ni aku rasa happy sebab ada idea nak post entri. Lantaran kesibukan bkerja seperti biasa nyaa. Idea slalu blalu pergi mcm tuuu je. Dan kesukaan utama iaitu art writing d biaa kan.

Walau dis story sebnrnya tiada specialnya kalau d bca oleh org2 yg ta mgenali. Tp aku tau ianya mmg sangat bmakna utk org yg bsama dgn aku saat tu.

Aku. Punya. Perangai. Pelik. Dan. Sangat. Annoying. Aku. Kira.

Msa. HighSchool. Perkara. Pelik. Yg. Selalu. Jadi. Rutin. Aku. Ialah. Mengambil. Dan. Terambil. Barang2. Kawan. Aku. Yg. Ddk. Sebelah.  Huhu.

Ambil. Bawa. Balik. Bila. Esok. Kawan. Carik barang. Dia. Aku. Kata la. Ta tau. Ta tau.. Sebab. Mmg. Ta tau kan.

Check. Punya. Check. Mmg. La. Akan. Ada. Dekat. Aku. Kannn. Sedih.

Pen. Buku. Kawan. Mmg. Selalu. La. Aku. Terbawak. Balik.

Maaf. Kawan. Wa. Mmg. Selalu. Ta. Sengaja.

Perangai. Pelik. Ni. Mmg. Membawa. Sehingga. Unibersiti. Ohhhmyyy. Annoying.

Aku sedar ni semua sebenarnya sbb aku suka mgemas dgn lajuuuuu. Haha. Main masokkk je tmasokk brg bkn milik aku. Hrta kwn kdng2 mmg mcm harta aku kannnn.

Yuppp. Miss dat moments. ;( *kawan2 lu org ingat takkk saat tu?

Lg perangai pelik.

Barang. Aku. Plak. Aku. Selalu. Ttnggal. Bagai. Plak.

Macam. Biol. Aku. Rasa. Aku. Ni.

Kawan... Kau ingat ta balik dari skolah aku akan cll2 kau dan tnya...

* Ehhh kau ada nampak barang aku tkk . Aku crik kt dlm beg ta ada.. Kau ada perasaan tak aku ttgl bwh mejaaa ke. Kau rasa ada kmungkinan ta aku tgglkn bwh mejaa.

Tu la waaa. Sumpah. Macam. Mana. Erk. Korang. Bulehh. Tahan. Dgn. Peel. Aku.

Missyuu lotss girls.

No comments:

Post a Comment