Nuffnang Code

Monday, June 17, 2013

saya sayang dia.

olla. lama ta post entri. macam da hilang jiwa. mungkin aku cuma mahu waktu rest untuk duduk menulis/menaip. aduh. aku stress. atau aku sendiri yang ta ckup freedom kan diri. yela tu. zaman U pon ta la gian lg giat post entri. kenapa kenapa kenapa. sampai da teruk macam ni baru nak sedar.

selalu mengabaikan niat untuk post entri. at da last entri tong ngok ni gak hasilnya.
aku paling suka menulis. tapi menda yang paling aku suka pun aku ta mampu nak buat. so. aku rasa loser skrng.

ya. masa untuk mengaku. keje pon keje apa2. g keje pon macam ta ada semangat dan malas. ta happy. orang lain macam aku jugak ke tak. sebenarnya rasa mcm abnormal la feelin2 macam ni.

len macam nya waktu menulis. rasa macam ni la yang aku nak buat hari2. cuma mungkin aku ta nak layan nafsu gila menulis aku ni. sebab tau memang ta makan lah. ta keje la. kalau kejar kan menda alah ni.

apa nak buat. apa nak buat. tolong bagi idea. supaya aku ta terus gila.

*tajuk entri ta ada kne mengena sbb nak mntak org baca entri ni. bole?.. ok ttpu tak?

No comments:

Post a Comment