Nuffnang Code

Friday, August 31, 2012

fall in love again,,


helooo. title entrie macam nak propa sangat kan. nampak sangat tak ada kerja nak buat. sebenarnya saya dah jatuh cinta dengan vocalist bon jovi nih. 


apa yang saya kata kan ni memang mmg macam ta masuk akal kannnn :( pakcik john ,, nape awak sebaya abah saya. huh. 

kannnnn, saya telah mengulang tayang video ini berulang kali. macam org psiko dah nih.

 klau la pakcik john nih muda lagi. atau saya yang lahir tahun pakcik john. kan bagus

ta pon ada orang serupa yang pakcik john. tapi orang tu sebaya saya or tua setahun dua tahun tiga tahun n lima tahun pon tak kisah lahhhh. pastu orang tuh orang MALAYSIA dan tinggal d MALAYSIA.. wowwwwww.

masa tuh tak kisah la orang tuh ada gf ke tak ada ke. waa fight lahhh klau betul2 da fall in luv.

ok. delusion terlebih. sebab 1:02 , membuatkan saya rasa nak pengsan. kerana terlalu sexy pakcik john.. 

p/s: kan best kalau ada lah lelaki macam ni depan mata aku.. rawr !!








No comments:

Post a Comment