Nuffnang Code

Tuesday, August 7, 2012

22 just a begining

salam. kalau diikutkan lagi semalam nak wt entrie nih. tapi biasa la, plan je lebih. at da last guna daya naluri yang tiba2 nih gak nak wt apa2.

sempena bulan yang penuh mulia nih. aku nak kata mendaa yang baik2 je la. hurmmmmm. aku tak rasa excited nak buat apa2. haha. baik kan.

dah lama da. aku ta rasa excited pun bila tiba birthday aku. zaman high school ada lah rasa excited2 nih. malah aku hampir terlupa nan birthday sendiri. nak kata aku ngah ada prob. aku ta rasa pun aku ada prob yang wat aku macam ta reti gembira n ta  menikmati hidup nih. mungkin lahhhh. lebih tepat ya lah. sebenarnya aku dah matured. aku macam ta ada masa nak pikir menda bodoh2. excited macam kanak2 riang. waste a time kan.


so kepala aku asyik dok pikir masa depan seperti. kerja dan nak kumpul aset n menda2 dewasa lain.tapi. aku tetap je terharu dan hargai tiap apa yang orang wish kat aku. mungkin birthday memang ta penting untuk aku tapi untuk tiap doa orang tuh yang buat birthday tuh penting.


hurmmm, doa orang tuh dependent variable, n birthday tuh independent variable. oryte?? aku pun macam ta berapa sangat betol saat post entri nih. sebab. ta sehat kowt. salam ramdhan. n selamat hari raya. mungkin next entrie 4 5 bulan lagi. haha. *collapse.

p/s : terima kasih yang wish birthday aku. setiap apa korang doa untuk aku. sebenarnya untuk kita. menda yang baik, kata yang baik bagi aku akan dapat kat orang yang beri. dan orang yang terima mungkin dapat tempias kebaikan orang yang mendoakan..... indahnya hidup.

No comments:

Post a Comment