Nuffnang Code

Monday, July 30, 2012

nightmare,,

salam ramadhan. aku tak tahu nape aku post entrie pasal something yang dah lama happen kat aku, myb one of reason aku punya entrie yang title daydreaming before nih ada someone request suh aku sambung. heeeeeeeeeee, thnks babe. 

aku nih jenis manusia pelik yang dalam otak aku non stop n ta reti rest punya. fikir. fikir. fikir. tuh je la keje aku. even aku tahu fikir non stop tuh just something yang ta baik utk health aku. aku tetap juga suka kan. even though aku tidur sekalipon. aku still nak juga nak fikir.

effect nya, ta ada la teruk sangat. cuma dalam mimpi pun aku suka ingatkan dalam hati. yang aku cuma mimpi. so, bila aku mimpi pelik2 tuh aku macam ta kisah, sbb hati aku dah ingatkan nih cuma mimpi je.

bila aku kena tindih . esp tengah malam aku macam wt bodoh je bukannya aku cuak pon. sampai ta kisah dengan nightmare tuh menda real aku biarkan macam mimpi. 40 kali aku tersedar dari kena tindih tuh aku leh sambung tdo then kata nih mimpi nih. teruk kan.. 

sampai sekarang pon. kadang2 aku rasa maybe dalam keadaan mamai tuh wt aku ta dapat bezakan mimpi dengan real kan. kesian aku.

sebenarnya ceritanya macam nih. penah la terjadi masa aku dekat matrik. aku ase its real. tp aku wt ta kisah mcm mimpi. kerana selalu d tmni kawan di atas katil dan di dalam bilik. satu hari itu, kawan aku ta tmn pon. aku tdo sesorang. tgh malam dalam keadaan mamai. aku menyedari seseorang telah menemani aku. lalu aku bertanya dengan selambanya. aiiiikkkk kau kan ta teman aku. asal kau kat sni. ta dapat jawapan tp dapat hadiah senyuman je. kannnnn. jeng3 sangat. senyuman tuh plak jangan cakap la. 

 aku sebenarnya ta rasa menda tuh mimpi macam biasa nya. sbb if mimpi situation tuh ta mungkin sama dengan keadaan in real. di dalam bilik. di atas katil. milik aku. maksudnya ta akan aku bermimpikan sesuatu yang phsically sama dengan keadaan aku in real. 

kalau aku mimpi atas pokok ke, dalam pondok ke. mmg sure la mimpi kan tuh. 

ntah la. mungkin aku ta tkot sbb aku pun perangai macam apa kan. lgpon aku percaya menda tuh mmg suka kacau time tdo. tdo kan maenan setan. setan2 nasib bek bolan pose ta ada. klau ta mesti malam nih kau crik aku. hehe. tapi kisah plak aku kannnn. 

No comments:

Post a Comment