Nuffnang Code

Thursday, May 5, 2011

dun act like a man if you'r not :)


ok,, entrie ni dah lama dah aku plan untuk keluarkan.. alhamdulilah at da last berjaya juga. berjaya mengeluarkan apa yang aku feel with using word n writting side.. isu ni sensitive. maybe after dis it will show yang aku ni macam emo la.. tapi actually tidak. sebab aku rasa individu yang cmne da cukup matured untuk berpikir.. it's me ryte? walahualam.. :)


usually when people talk bout dis issue.. people like untuk mempersoalkan kenapa ini terjadi.. tapi aku taknak. haha.. aku juz nak bagi hint camne nak catch orang yang cmnie.. :)

first,, mereka adalah golongan metrosexual.. yupsss pentingkan penampilan.. bla3. sometimes n usually more than woman do..

2nd,, mereka lebih gemar berkawan dengan perempuan.. aku tak cakap diorg tak wit fwen nan laki.. kalau tidak, tak mungkin aku timbulkan statement dun act like a man if you'r not ryte?

third,, interest mereka pula.. kalau celebrity tuh favorite cam jadi wajib lah kan minat lady gaga, ziana zain, anuar zain tak pon ct nurhaliza.. mustahil lah kan diorang minat bob marley cam aku.. haha..

four,, word yang mereka use agak lah.. orang yang cukup pengalaman of course leh detect.. kalau takleh detect tak cukup pengalaman la orang tuh kan.. tak payah lah aku nak mention kan word pe yang mereka2 dalam golongan ni suka guna.. :)

last part,, cara mereka berjalan n dress up. haha.. yang part ni susa nak describe.. tapi aku taw la kan gayanya..


okeng,, semua yang pernah terjadi dulu dalam life aku. aku memang redha.. kalau tidak tak mungkin aku jadi orang yang sekuat sekarang dan tak mungkin aku akan tahu apa menda yang tak penah aku tahu dulu. :)

cuma advice aku cam title entrie la kan dun act like a man if you'r not. kekuatan seseorang tuh adalah bila dye taw apa yang dye nak, apa yang dye suka dalam life dye. kalau dye sendiri tak tahu, sangat la orang yang tak kuat dalam n luar.. perkara yang boleh d'detect cm yang aku list memang penjelas termudah.. tapi dalam life manyak perkara yang kita tak jangka, yang kita tak nampak dan mungkin menyebabkan kita salah percaturan..

dan diingatkan tidak semestinya list diatas merupakan golongan seperti itu tetapi golongan sebegitu usually mempunyai ciri-ciri seperti d'dalam list.. so, beware..



p/s: setiap entrie kalau bukan dari aku ianya akan keluar dari ma partner.. :) n honestly kaedah terbaik untuk post every entrie belum d bincngkan oleh kitaorang buat masa ni.. ada idea tapi belum jalan dan bincang.. harap maklum..

No comments:

Post a Comment