Nuffnang Code

Wednesday, February 9, 2011

manis macam choc :D

yup, manis macam CHOC dan macam sya.. haha. manis kan sya.. haha. sangat perasan. 



aku percaya bila kita amek makanan yang manis ianya akan melahirkan perasaan yg manis. :D weeeeeeeeeeeeeee. 


dan aku percaya ianya sama dengan bila kita sedih dan kita tgok cerita sedih @ mendengar lagu sedey. kemudian akan menambah kan kesedihan yang berganda.

aku tidak menyeru untuk orang ramai makan menda manis2 sebab nanty kang datang penyakit len plak.. tapi.. tapi.. dengan amek makan2 manis cmnie ak sure ketika korang menjamahnya, ianya akan merakam detik yang manis tok diri korang. :D aku pasty.


jangan kedekut tok keluarkan duit untuk bli makanan @ minuman cam gini. bila korang ase menda ala ianya seolah2 melahirkan korang perasaan yang bru dan fresh.. dan fun.


aku meme sukakan CHOC.. aku suka makanan yang manis. tapi d sebalik choc yang manis nie aku pendam satu cerita.

ceritanye.. seorang yang sangat bermakna dalam hidup aku satu ketika dulu, telah membuat ak ingin bencikan CHOC.sumenye kerana dye akhirnya telah menyakitkan hati aku. aku terluka. yang amat. 

apa kena mengena nan CHOC? hmmmmm.. sbb dye penah wat kan aku CHOC. dengan tangan dye sendiri.  saat itu aku ase aku nak bencikan makanan yang manis nie :)

tapi.. aku sedar sesuatu di sebalik kesaketan yang dye ukir dalam hidup aku, aku masih ingat menda manis yang dye cipta.. 

hanya kerana CHOC. :) indah bukan? aku menghargai kesaketan yang dye ukir. aku anngap itu harga yang perlu aku bayar dengan menerima manisnya CHOC tuh.


2 comments:

  1. nyump3!..
    sedapnye!!!...tp msti sy xtahan thp kemanisannye.huhu

    ReplyDelete