Nuffnang Code

Monday, January 31, 2011

M.O.N.E.Y

siapa yang tidak mahu?? sure, takde siapa nak tolak ryte?? bagai orang nantok d sorong bantal.. haha. ok! berdiri nya gagah teguh sya disini (buduh huduh aku punye tatabahsa) bukan nak bgtahu ciri2 duet ke mahupun kepentingan duet tuh sendiri. but.. but.. haha.. 


how duet muleh mengubah dunia? yang most important how MONEY change people?? :P

duet penting takyah nafi lah kan. orang yang nafi tuh muleh d title 'BUDUH' lah kan.
tapi duet tetap menjadikan manusia selalu hilang rasional dan d bawa angin sifat2 keperimanusiaan.  

jangan hanya kerana duet hilang kawan, jangan hanya kerana duet hilang family.. 


sume orang mahu kehidupan yang PERFECT tapi adakah PERFECT itu wujud??

berbalik pada persoalan,, how MONEY change people?

first.. duet hilangkan sifat rasional.
2nd.. sifat perikemanusiaan..

dan adakah kita akan d tuduh BUDUH juga semata2 kerana tidak mengejar duet? adakah? adakah?

STOP! aku kejar kebahagiaan aku.. kebahagiaan yang lebey bernilai dr duet. adakah aku bakal di tuduh gagal? sedangkan matlamat aku bukan itu. wallahualam. HANYA tuhan TAHU. :)



No comments:

Post a Comment